Jag har aldrig...

...gillat färgen orange. Men nu helt plötsligt så kollar jag & har även köpt kläder till grabbarna
med inslag av färgen.Hittade en blus till mig som drar åt det hållet =)
Tycker att det är en läcker färg faktiskt.
 
Vincent är med sin pappa & sina kusiner i badhuset, lillebror sover ute i vagnen på altanen i solen.
Själv så vilar jag i soffan, blev väckt 5.15 i morse av en sprudlande glad son.
Så jag är lite trött, samlar lite krafter =)
 
I morgon så kommer min barndomvän Josefin & hennes kille & hälsar på, ska bli supermysigt.
Ska nog ladda ned lite bilder från iphonen till data, för jag tror nog att lilleman kan sova en timme till =)
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0